Dzinējs

Dzinēja diagnostika

Mūsu pieredzējušie servisa meistari veiks kvalitatīvu Jūsu automašīnas dzinēja diagnostiku un remontu, jo tieši veikto remontdarbu kvalitāte ir viens no faktoriem no kā ir atkarīga Jūsu auto dzinēja darbība pēc tā atjaunošanas. Kā otru, ilgtspējīgas dzinēja darbības faktoru, varam minēt rezerves daļu kvalitāti. Visbiežāk veicamie darbi ir motorsiksnas-zobsiksnas maiņa un dīzeļmotoru galvu remonti.


Ātrumkārba

Ātrumkārba jeb pārnesumkārba ir viens no sarežģītākajiem struktūru kopumiem automašīnā, tādēļ to remontam vajadzīga liela praktiskā pieredze. Tādu mēs varam arī piedāvāt, jo mūsu meistari veic visa veida pārnesumkārbu montāžu, demontāžu, remontus un diagnostiku.



Siksnu pievads, zobsiksna

Siksnu pievads savieno motoru ar citām funkcionāli nozīmīgām lietām, piemēram, ar ģeneratoru, kondicionieri, stūres pastiprinātāju, kā arī savstarpēji savieno motorā esošās daļas, kurām ir nepieciešama siksnu piedziņa. Līdz ar to, lai kāda no šīm ierīcēm neatteiktu darboties, rūpīgi jāseko līdzi siksnu pievadam un ja nepieciešams, tad jāveic siksnu nomaiņa.

Zobsiksna jāmaina aptuveni ik pēc 80 000 - 120 000 km nobraukuma. Papildus ieteicams nomainīt arī spriegotājruļļus, parazītruļļus, kā arī ūdenssūkni, ja tas ietilpst zobsiksnas ķēdē.

Ja auto ir aprīkots ar ķēdi, tā ik pa laikam ir jāpārbauda, neskatoties uz to, ka tā ir gandrīz "mūžīga".




Aizdedzes sistēma, sveces

Iesakām sekot līdzi Jūsu automašīnas svečvadu un sveču maiņai. Pasliktinoties laikapstākļiem, pasliktinās arī Jūsu automašīnas motora darbība, svečvadi oksidējas un nespēj vadīt pietiekamu strāvas daudzumu pareizajā punktā.

  • Automašīnas AIZDEDZES SVECES ieteicams mainīt no 100 000 līdz 150 000 km intervāla;
  • Automašīnas SVEČVADUS ieteicams mainīt no 50 000 līdz 70 000 km intervāla.


Sajūgs

Lielākās problēmas, ar kurām nākas saskarties sajūgā, ir, kad berzes materiāls uz diska nodeg. Materiāls ir ļoti līdzīgs bremžu sistēmās izmantotajam. Kad materiāls ir nodilis, tad arī var saskarties ar sajūga slīdēšanu. Sajūgs nolietojas tikai, kamēr sajūga disks un spara rats griežas dažādos ātrumos. Kad tie ir saslēgti kopā, berzes materiāls (modernākais mūsdienās ir keramikas) ir piespiests pret spara ratu un griešanās ātrums ir identisks (ar nelielu nobīdi). Sajūgs nolietojas tikai pie vienādā ātruma piedzīšanas (tādēļ nav brīnums, ka iesācējiem sajūgs nodilst daudz ātrāk nekā pieredzējušiem vadītājiem).




Eļļas filtra un eļļas maiņa

Eļļas filtrs attīra dzinējā ieplūstošo eļļu no netīrumiem, lai novērstu automobiļa dzinēja nolietošanos un sūci. Taču arī normāli lietojot eļļas filtru, pastāv iespēja, ka tas piesārņosies. 

Eksperti iesaka eļļas un filtra maiņu veikt ik pēc 15 000 km nobraukuma. Ja regulāri ievērosiet eļļas maiņas, Jūsu automašīnas dzinējs kalpos daudz ilgāk. Tāpēc, mums piederošajā veikalā, variet iegādāties augstas kvalitātes motoreļļas un smērvielas no pasaulē labākajiem ražotājiem. Mūsu servisa meistars palīdzēs izvēlēties un ieteiks Jūsu automašīnas dzinējam pašus atbilstošākos produktus.